Розьніца паміж вэрсіямі «Беларускае тэлеграфнае агенцтва»

д
няма апісаньня зьменаў
д
* [[Ірына Акуловіч]] (з 6 лютага 2018 году)
== Санкцыі ЭЗ ==
У 2011 годзе ў сувязі з [[Падзеі ў Беларусі пасьля прэзыдэнцкіх выбараў 2010 году|хваляй рэпрэсіяў супраць актывістаў апазыцыі пасьля прэзыдэнцкіх выбараў у Беларусі ў 2010 годзе]] Дзьмітры Жук і некалькі іншых уплывовых супрацоўнікаў і кіраўнікоў дзяржаўных СМІ Беларусі былі ўключаныя ў [[Чорны сьпіс Эўразьвязу|санкцыйныя сьпісы Эўрапейскага зьвязу]]. Ім быў забаронены ўезд на тэрыторыю краінаў Эўрапейскага Зьвязу, а іхныя актывы на тэрыторыі ЭЗ падлягалі замарожваньню<ref>[https://nn.by/?c=ar&i=61552 Поўны спіс 208 беларускіх чыноўнікаў, якім забаронены ўезд у ЕС] - [[Наша Ніва]], 11.10.2011</ref>. Забарона была зьнятая ў 2016 годзе. Паводле [[Рада Эўрапейскага Зьвязу|Рады Эўрапейскага Зьвязу]]<ref name=EU2012>[http://eur-lex.europa.eu/eli/dec/2012/642/oj Council Decision 2012/642/CFSP of 15 October 2012 concerning restrictive measures against Belarus] - Рашэньне Рады Эўрапейскага Зьвязу аб рэстрыктыўных мерах супраць Беларусі, 15 кастрычніка 2012 г. Цытата: Zhuk, Dzmitry Aliaksandravich | Director General (CEO) State News Agency BELTA. Responsible for relaying state propaganda in the media, which has supported and justified the repression of the democratic opposition and of civil society on 19 December 2010 using falsified information.</ref>, Дзьмітры Жук «нясе адказнасьць за перадачу мэдыямі дзяржаўнай [[Прапаганда ў Беларусі|прапаганды]], якая падтрымлівала і апраўдвала рэпрэсіі супраць дэмакратычнай апазыцыі і грамадзянскай супольнасьці 19 сьнежня 2010 году, выкарыстоўваючы сфальсыфікаваную інфармацыю».
 
== Крыніцы ==
13 473

зьмены